Onze praktijk

Bij goede zorg en aandacht voor uw gebit staat kwaliteit voorop. Daarom besteden wij veel aandacht aan zorgvuldige informatie en goede service aan u. Goede behandelingen, materialen en optimale hygiëne zijn hierbij essentieel. Wij hanteren daarvoor procedures die gebaseerd zijn op richtlijnen van de beroepsvereniging en wetenschappelijke verenigingen in de mondzorg.

Persoonlijke aandacht en zorg staan centraal in combinatie met kennis en kunde volgens de allerlaatste nieuwe ontwikkelingen binnen de tandheelkunde.

U kunt bij ons rekenen op de deskundigheid en ervaring.
Onze praktijk bestaat sinds 1987. Elk lid van ons team heeft specifieke taken. Evers Tandheelkunde verricht de meest voorkomende behandelingen zelf.

Wij hebben ons gespecialiseerd in:
Algemene-en Esthetisch- Cosmetische Tandheelkunde
Preventie, Mondhygiëne en Parodontologie
Endodontologie
Implantologie
Behandeling van kinderen
Behandeling van patiënten met angst
Behandeling van ouderen
Gehandicaptenzorg

We volgen strikt de wettelijke richtlijnen op als het gaat om o.a. Stralingsbesluit en infectiepreventie.

Tandarts R.M. Evers staat geregistreerd in het kwaliteitsregister voor tandartsen KRT en volgt daarvoor de vereiste bij- en nascholing. Ook de assistentes nemen regelmatig deel aan cursussen en nascholingen met het oog op recente ontwikkelingen en professionalisering.




Het KRT is hét onafhankelijke, openbare kwaliteitsregister van praktiserende tandartsen in Nederland. Wij slaan de brug tussen deskundige, professionele mondzorg en tevreden patiënten. Dit doen wij door de kwaliteitszorg van tandartsen toetsbaar en zichtbaar te maken. Onder meer door de registratie van bij- en nascholing en van intercollegiaal overleg. Wij controleren de kwaliteit van de tandarts als professional, in het belang van zowel de beroepsgroep als de patiënt. Waarden als kwaliteit, betrouwbaarheid, integriteit en transparantie staan bij ons hoog in het vaandel.

Uw mening stellen wij buitengewoon op prijs. Heeft u suggesties hoe we u beter van dienst kunnen zijn? Neem dan contact met ons op. Zo kunnen we ervoor zorgen dat we goede kwaliteit blijven leveren.

Rondleiding praktijk

Wij geven u graag een rondleiding door onze praktijk.
Klik op een afbeelding om deze te vergroten.

Het pand
Het pand

Balie
Ontvangstbalie

De wachtkamer
De wachtkamer

Behandelkamer 1
Behandelkamer 1

Behandelkamer 2
Behandelkamer 2

Behandelkamer 3
Behandelkamer 3

Ontvangsthal
Ontvangsthal

 

Klachten

Niet helemaal tevreden?
Mocht het een keer voorkomen dat u vindt dat wij u onjuist of onzorgvuldig informeerden of behandelden? Schroom niet om contact met ons op te nemen! Vraag ons om een verhelderend gesprek. Uw tandarts kan dan alsnog uitleggen waarom hij iets op een bepaalde manier deed. U kunt dan gezamenlijk zoeken naar een oplossing.

Informatiepunt en klachtenregeling
Komt u er samen niet uit, dan kunt u telefonisch advies inwinnen bij het Tandheelkundig Informatiepunt (TIP). Het TIP is opgericht door onze beroepsorganisatie, de NMT. Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u gebruik maken van de NMT-klachtenregeling waarbij wij zijn aangesloten. Daarbij zijn twee mogelijkheden, namelijk bemiddeling en formele klachtbehandeling, resulterend in een uitspraak.